kafamdakifazlalik merhaba evet emzirdim.hic bitmeyecek gibi geldi. Eşim süt yetmiyor mama verelim çocuk aç dedi onunla ayrı mücadele ettim. Mama versem memeyi bırakır diye korktum. Çok yorucu ve yıpratıcı bir süreçti sonra bir anda bitti. Birde sorunun benden kaynaklanmadığını küme beslenme diye bir şey olduğunu burdan bir anneden öğrendim. Öyle olunca da sabrım arttı. Eğer mama verirseniz bir anda doyar ve ağlama krizi kesilir. Ama işte süt varken de mama vermek doğru gelmedi bana burda karar sizin. Önce emzirip sonra mama verdiğim oldu bazen. Bazen de saatlerce emzirdim. Bazen ayakta gezerek emzirdim. Sabır isteyen ama bir anda da biten bir süreç. Şimdi biraz ağlama krizi, meme reddi, gaz sancısı vs zorlanacaksınız ama 4. Ay bittikten sonra daha da adapte olup rahatlarsınız inşallah.