Babyorg Ben de ne zaman birine misafirliğe gitsem içim gidiyor ne güzel derli toplu evi diye. Ama maalesef ben biri kolik iki çocukla zar zor hallediyorum işlerimi, dediğin gibi her gün veya günaşırı silip süpürüyorum bulaşık çamaşır biriktirmiyorum, mutfakta iş yaparken mutlaka dolap üstlerini ocağı filan elden geçiririm, banyoyu da temiz tutuyorum ama bütün bunlar asla yetmiyor çünkü iki dakika sonra aynı oluyor ev. Yine dağılıyor, her yerde oyuncaklar ve ekmek kırıntıları 🤦