Oğlum geçen sene kurbanda ilk bayramıydı 20 günlüktü dolar felanda vardı 6 bin harçlığı olmuştu bizde şaşırdık her gittiğimiz evde cebine pusetine para koymuşlar bu şimdi 2. bayramı hasılata bakıcam ahahahahahahah işin şakası bankada ek hesap yaptırdık kumbarasıda var bozuk paraları felan oraya atıyoruz dolunca bankaya atıyoruz