Tuniii Kiwi Babynin Elektrikli göğüs pompasını kullanıp memnun kalan var mı? Yada başka bir pompa önerebilir misiniz?
elif006 Tuniii kıwı marka doğumdan önce aldım ama cekım gücü ıyı degıldı begnmedım bılmıyorum makınada sıkıntı vardı bebeklerım kuvezde kalınca lansınoh marka aldım çok begendım kullanıyorum tavsiye ederim
sdakaan Lansinoh aldım doğumdan beri bebeğimi sağarak besliyorum emmiyor. 5 aydır kullanıyorum çok memnunum hatta trendyolda indirim var lansinoh tekli göğüs pompası 1699 gibi bi rakama düşmüş
serendipty metoliii canım ben kissbobo aldım amazondan uygun fiyata amazonda yurtdışından sipariş ederseniz çok uyguna alırsınız. Mesela ben ikili eller serbest pompayı 4 bine aldım ama türkiyede ikilisi 10 bin lira. O yüzden amazondan yurtdışından sipariş edebilirsin
minnoskonunannesi Tuniii eller serbest pompa bebebao hepsiburada dan aldım çok çok memnunum şarjlı olduğu için bütün işlerimi yaparken sağım yapabiliyorum çok büyük rahatlık priz başında beklemek yok