Merhaba bebeğim 4 aylık oldu doğu. Kilosu 3150 . Sadece mama alıyor ve kilo alımı şok çok yavaş sağlık problemi yok doktor mama değiştir dedi şuan 4 aylık olmasına rağmen 5100 gr fakat sma bebelac uzun süredir de aptamil içiyor fakat yaramıyor asla hipp kullanıp kilo alan var mı acaba yada başka mama