eda9616 Bugün ameliyatın beşinci günü kan geliyor hafif gittim acile dikişler de problem yok dediler normal mi başına gelen var mi
dlkuznnn eda9616 kendi doktorunuza gidin benim yapıştırma mı estetik dikiş diyorlar dı ondan bende sıvı akması oldu dikişim 2,5 ay sonra kapanmıştı. Olmadı tekrar bi dikiş atabilir yada ne yapılması gerekiyorsa onda yardımcı olacaktır .
Dedektifgadget eda9616 o zaman kıl batmıştır o kanamıştır bende de oldu çünkü kanadı ama benim lazer dikişti
kafamdakifazlalik dlkuznnn bende 1.5ay oldu sezeryan olalı ama bu 2haftadır belirli dikiş yerlerinde sızılar be yanmalar hissediyorum normal mi sizce ?
Asels Zorlamışta olabilirsiniz kendinizi ben çok zorladım kimse yoktu yanımda daha ilk günden kalkıp iş yapıp bebeğime bakıyordum bildiğiniz dikiş yerinden şarıl şarıl kan akıyordu