Anatotales xax içinde domates ve yapılırken tuz kullanıldığı için bebek tarhanası kullanın güvenilir bir yerden alıp bence
Rwerdst xax verilir ama içinde baharat varsa kendinizinkinden vermeyin. Bebek tarhanası alın. Tarhana probiyotik demektir
xax yigo58 Teşekkürler ben de vermeye başlayayım o zaman. Doğru düzgün bişey yemiyor.2 3 çay kaşığından sonra ağzını kapatıyor. Sizin ki sevdi mi tarhanayı.
xax Anatotales ben yaparken çok tuz koymadım zaten çok az kaya tuzu eklemiştim.sulanınca pek tuzu da kalmaz.
xax yigo58 Ben ne verirsem 2 3 çay kaşığından sonra ağzını açmıyor.ter işinde kalıyorum bir kaşık daha yesin diye.
yigo58 xax çok normal zaten doktorlar da söylüyor 6-9 ay tadım yapması yeterli diye ana besin zaten anne sütü veya mama olmalı çok stres yapmayın o yüzden
xax Dmta maşallah valla.keşke benimki de yese.çok erken dış çıkardı sanırım hala çıkarıyor acaba ondan mı bİLmİyorum.
xax Rwerdst baharat yok.sadece az miktarda tuz eklemiştim yaparken. Buarada denedim bugün verdim ama yemiyor.
Rwerdst xax brnim oğlum da benim tarhanamdan yemedi. Bebek tarhanası aldım ben kıymayı suda haşlayıp sonra bebek tarhanası koyuyorum en son blendırdan geçiriyorum öyle çok seviyor