neanladinyurdagull mrs_moomm 2800 civarı doğdu 1 aylık olmadan geçtik 2 numaraya baby turco doğadan kullanıyorum memnunum 5 aylık 5 numara kullanıyoruz
LoveStory mrs_moomm bebeğin kilosuna ve beze göre siz belirlerseniz daha iyi sonuç alırsınız. Bir de her bez aynı büyüklükte olmuyor mesela prima baby turcodan daha büyük. Biz primada 2 kullanırken baby turcoda 3 almak zorunda kaldık kalıbı küçüktü
uykusuzluklarinanasi mrs_moomm sleepy 2 numara kullanıyoruz 28 günlüğüz üçüncü hafta başladık. 1 numara bacaklarını sıktığını anlayınca 2 numara natural e geçtik
mrs_moomm KuzeyinAnnesi03 aa öyle mi neye göre geçiş yaptiniz kiloya mı birde hangi markayı kullanıyorsunuz
KuzeyinAnnesi03 mrs_moomm kiloya göre 3400 doğdu 4 kilo üstündeydi 2 ye geçtik. Baby turco kullanıyorum ama goon Prima Baby me hepsinin denedim . Oğluma hiç biri dokunmadı . Hangisini bulursam Uygun onu alırım.
pnar122_ mrs_moomm 1 ay 20 günlükken 2yi bıraktık 3 e geçtik şuan 2 ay 18 günlük 3 kullanıyoruz bizimki 3 kilo 100 gr doğdu ama hızlı gelişti doğduktan sonra
mrs_moomm LoveStory oda doğru karar veremedim bende bi türlü numarasina ya 36 günlük olduk Molfix 1 kullanıyorum 🤦🏻♀️
LoveStory mrs_moomm eğer taşırma yapmıyorsa, yan cırtları daha kısa kalıyorsa o zaman değiştirebilirsiniz ☺️
elfyns mrs_moomm 1 numara 2 paket kullandım 82 adet olarak 2 numaradan da 2 paket kullandım suan 3 aylık 3 numara kullanıyor 2 çok kullanmadık mılfix marka pek fark yoktu 1 ile
fizikcianne mrs_moomm 1 buçuk aylıkken geçmiştik ama en az kullandığımız numara 2 numara oldu. 80 tane falan kullandık. Sonra 3 e geçtik. 2 çok kullanılmıyor
kafamdakifazlalik Sleepyle başladık 3paket 1 numara bitirdikten sonra 2numaraya geçtik 2.haftanın sonunda oda molfixti şimdi goon kullanıyoruz 41Günlük hala 2numara eldeki son paketim bitince 3numaraya geçeceğim