Sinem26 kardeşim 4 yaş 3 aylık yemi yeni kazandı tuvalet eğitimi diyebilirim, geçen sene ağustostan beri uğraşıyoruz kim çocukta zor bir süreç oluyor sakın pes etmeyin ama sinirlenmeyinde hep sabırlı olun . Ben tuvalete stckerlar aldım renkli renkli yapıştırdım burası senin tuvaletin dedim , istediğinde lazımlığa istediğinde tuvalete oturduk saatlerce boyama yaptığımızı bilirim tuvalette . Saatlerce otururdu orda çişini yapmazdı kalkardı altına yapardı . Annem artık ağlayacak dereceye gelirdi bizde böyle birşey yaşamadı çünkü ama şükür artık kendi tuvaletine kendi gidiyor arada hala kaçırıyor ama görmüyoruz . Zor bir süreç her çocuğun alışma süresi farklı sabırlı olun . Rabbim yardımcınız olsun.