Kızlar cahilliğimi mazur görün ilk çocuğum şimdi benim kızım 6,5 aylık ve 2-3 haftadır belinden tutunca adım atarak yürümeye bayılıyor ve sürekli bunu yapmak istiyor ama daha tek başına ayakta duramıyor tabi, emeklemeyi asla denemiyor karın üstünde olmaktan hoşlanmıyor bana soracak olursanız hiç emeklemeyecek. Sorum şu sürekli destekli yürümek istemesi yakında bikaç aya yürüyeceği anlamona gelir mi yoksa bu bi belirti olarak sayılmıyor mu? Sormamın sebebi kendisi tam bir kucak bebesi ve 9 kilo😂 yani en azından yakın bi zamanda yürürse benim için ii olur😂