Kızlar kızımın kaşının sonunda 2 aylıktan beri(belkide doğuştan) küçük sivilcemsi bı sertlik vardı o bugünlerde çok büyüdü başta hemanjiom sanıldı ama değilmiş kist oluşmuş üstelik iç damarlarda kanama olmuş ve enfeksiyon oluşmuş 2 gündür antibiyotik kullanıyoruz ve thermacyn antibiyotikli göz kremini sürüyorum ama çok kötüyüm ise yaramiyro gibi geliyor üzülüyorum lütfen yaşayan varsa yazsın. Patlayabilir dedi doktorlar ama patlama olmadi olursa hastaneye pansumana goturucez onun dışında elimden biseu gelmiyor ya böyle kalırsa diye çok üzülüyorum kızım 8 aylık daha.