nymeria_ Zhra78 bize de kilo basina bir damla demisti doktorumuz Suan 10 damla veriyorum sabah ac karnina Ama cok kafami kurcaliyor bu damla sayisi kilo basina iki damla da diyorlar Ramazan bitsin kan tahlili icin gidicez tekrardan sorucam
buddyx Zhra78 bize doktorumuz kilo başına 1 damla dedi. biz prematüre oldukları için erken 2. Ay yeni başlayacağız bestiron damlayı 4 kilolar o yüzden 4 damla başlayacağız bir de sabah kullan dedi mamadan 2 saat sonra veya mamadan 30 dk önce kullanılmalıymış yoksa mideyi dolduruyor yeteri kadar mama içmez dedi
imeaeb Zhra78 Ben bu forumda eski kullanıcı yorumlarında okumuştum bir hanımefendi ilaç üreticilerine sormuş direkt çok fazla kilo başına 1 diyen de var 2 diyen de diye üretici kilo başına 2 demiş öyle veriyorum
Suzan_Pirge08 Zhra78 7. Ayındaki damla 16 idi bizim şimdi 9,5 aylığız 10,250 gr bugün doktorunu aradım damlaları bitti kilo bu kadar oldu damlayı aynı mı vereyim diye 20 yap dedi
ace42 Bize doktor kilosuna göre *2 demişti 8 kiloydu bu markaya başladığımızda 16 damla veriyordum sabah aç 8 akşam açken 8
_tuuggcce_ Biz 6 damla ile başladık. Şimdi 7,5 aylık 10 damla veriyorum. Her ay 2 damla arttır dedi doktorumuz
ace42 Zhra78 hayır 16 damla fazla olduğu için ikiye bölelim dedi normalde 1 kez veriyordum midesi bulanmasın diye
Zhra78 imeaeb öyle mi tamam canım sağ ol ben de öyle vereyim eşime de eczaneci günde 3 damla demiş yani hangi akılla onu demiş hiç anlamadım
imeaeb Zhra78 Rica ederim evet eczacı bize de kilosunu vs hiçbir şey sormadan günde 20 demişti rastgele söylüyorlar heralde 🤭
Sinem1205 Zhra78 benim kizim 4 aylıkken 7bucuk kiloydu 10damlayla basladik yavas yavaş çoğalttık sonra hep kilosunun 2 katı ver demisti dokturum
omerbartu1 Sinem1205 aç mı tok mu verıyoruz peki benım ogkumda bugun 4 Aylık oldu. Gecen ay doktorumuz yazmıstı bestiron damla ama 4. Ayda başla demıstı unuttum kac damla dedigini