NazArsen Merhabalar 3 aylık oğlum var gündüzleri iki üç kere falan 15 dakika uyuyup uyanıyor emmek istiyor ama memede huzursuzluk çıkarıyor bunu yaşayan var mı varsa çözüm nedir ya da ne zaman geçer birde gazının olup olmadığını nasıl anlarım
ezelmom NazArsen benimde aynı bebeğim bide emmiyor biberonla besliyorum sürekli gazlı ıkınıyor ağlıyor.atak haftaları diyorlar ama sürekli gaz masajı gaz damlası ilerliyoruz umarım toparlar
mrsfly NazArsen gazdandır muhtemelen bide 4 ay uyku gerilemesine girmiş olabilirsiniz bu aylarda çok normal merak etmeyşn yakında düzelecek
NazArsen ezelmom bizde gündüz ıkınma falan yok ama huysuz uyutuyorum hemen uyanıyor geri uyumak istiyor ama ağlıyor
NazArsen mrsfly üçüncü ayda girebilir mi bu dördüncü ay atağına bunu bilmiyordum normalde de uyku seven bir bebek değil ama uyumak istiyor sonra hemen geri kalkıyor
NazArsen lAmMelodi uyumasın sorun yok ama uyumadıkça huzursuz oluyor oyun halısı falan var oyuncaklı ona falan koyuyorum vakit geçirsin diye onuda istemiyor
lAmMelodi NazArsen Bende alıcam ondan vakit edemiyorumki çıkayım evden ama bu hafta mutlaka alıcam insAllah.
NazArsen lAmMelodi bizimki de reddedecek gibi hissediyorum huzursuz çünkü ben uzanarak emziriyorum sizde deneyin isterseniz
NazArsen lAmMelodi çok zor bir durum inşallah çözüme kavuşur boynunuza sevdiği bir oyuncak ya da eşya koysanız belki dikkatini çeker emer benim bir arkadaşım oyalı renkli bir baş örtüsü takmıştı ona bakarken oyalanıp emiyordu tabi siz en iyisini bilirsiniz birçok şeyde denemişsinizdir eminim inşallah çok uzun sürmez
NazArsen Benimki de huysuzlanıyor bazen gezerek ya da yatarak emziriyorum bu bile can sıkıcı meme reddini düşünemiyorum bile bir haftaya geçiyor diyorlar ne kadar oldu sizin