Kızlar oglum beşikte yatmadı sallanan hamaklarda yattı uyudu şimdi 6 aylık artık hamağa sığmıyor çok rahatsız oluyor sorum şu ben onu besigine nasıl aliştirabilirim beşikte yatanlara soruyorum yani sallayıp uyutup öyle mi yatırıyorsunuz ya da direk besigine yatırıp mi uyutuyorsunuz