bal203 benim kızımda öyleydi 4. Ayda gece uykusuna alıştı sizin gibi korktum hatta aciksa bile elini emiyordu ama uyanmıyordu sonra 5. Ayı birkaç gün geçtikten sonra gece ağlamaları başladı çığlık çığlığa uyanıyor uyuyor sonra bir uyanıyor sabaha kadar bakışıyoruz