gunlergunler Kızlar selam bebeğim 12 buçuk aylık ben ellerinden tutunca yürüyor kendi tutunup kalkıyor ama belini dengede tam tutamıyor hala. Annem belini tutması lazım artık diyor aklım karıştı bebişi böyle olan var mı biyere tutunmadan dengesini kuramıyor
coraplarheptek gunlergunler daha vakti vardır benim oğlum 12. Ayda herseyı yapabilmesine rağmen cesaretini toplayıp tutunmadan yürüyebilmesi 16. Ayı buldu herkes bana bu çocuk niye yürümüyo yürümesi lazımdı diyip duruyordu birden kendi kendine kalktı ve yürüdü