hiralies Bepantol, mustela, dalin, zeytinyağı, arko krem duydugum herseyi denedim geçmiyor 2 kez krem surmesem yara olmaya dönüyor doktorumuza söyledim bez kullandığı sürece bunları bekliyoruz dedi ne yapicam varmi yaptım geçti dediğiniz birsey
Karakiz1 hiralies Yani herseyi denemissinz ama bez de mı degustırsenız bıde kaka yaptıgında ben sabunlu suyla yıkadım hep kabasını bı aldım mendılle sonra hep yıkadım
Csymnt Bez kullandıgımız surece normal demesi garip olmus doktorun. Eger gecmeyen bir pişiği var ise besin alerjısı olabilir bebegınızın. Ek gıda alıyorsa yedıklerini eleme yontemı yapın anne sutu alıyorsa sızın yedıklerınıze dıkkat etmenız gerekıyor. Pişik ıcın bol bol bezssız havalandırın mutlaka altını bebegın ve her temızleme sonrası mutlaka altinin kuru oldugundan emin olun. Mavi hametol krem pişikte bize iyi geliyor, sarı kantoron yagı, mustela krem günlük kullanım için deneyebilirsiniz. Umarım en kısa surede geçer 😊
Csymnt Bırde ıslak mendıl kızımde pısıge neden oluyor o nedenle sürekli pamuk ıle temızleme yapıyorum. Bez ve ıslak mendıl kullanımlarınızıda degıstırebılırsınız.