Kızlar selam 2 ay 17 günlük bebeğim var hem süt hemde mama takviyesi alıyor çişini yapıyor ama kakada zorlanıyor kendi başına yapamıyor ya fitil ya lavma ile yapıyor fakat onlara alışsın istemiyorum bağırsakları tembelleşir diye bir dönem 3 günde 1 yapıyordu şimdi bazen 5-7 güne kadar uzuyor bu durumu yaşayan var mı yaşayıpta düzene giren var mı ? Normal mi yoksa mamadan kaynaklı mı? Lütfen yardımcı olun. Kullandığımız mama da sma comfort