Bana da yardım edin 😞 23 günlük bebeğim hem mama veriyorum hemde emziriyorum sütüm yetersiz olduğu için.son 3-4 gündür geceleri uyumuyoruz ağlama krizleri bacaklarını karnına çekip kızarıp morarıyo sonra da ağlamaya başlıyor ne olduğunu anlamıyorum bugün hastaneyi aradım doktorumuz da izne çıkmış acaba antikolik bi mamaya mı geçsem ne yapacağımı bilmiyorum fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var