Artık her gün ne pişirsem de yedirsem nasıl yedirsem şöyle yapsam sever mi acaba diye düşünürken ve yedirmeye çalışırken piskolojikmen çöktüm düşün düşün sürekli nasıl yaparsam yer diye düşünmekten yoruldum ayrı bir yıprandım yaramaz bir kız bebek en son değerlerin de de bişey yoktu kullanmadığımız şey kalmadı balık yağını kullanmaya başlayınca kahvaltısını da yemeyi bıraktı önce yine kahvaltı ederdi diğer öğünleri iyi kötü atlatırdık sabahtan beri 3 parça peynir yedi sadece arada meyve var onu yiyor yine portakal muz yedi öğle oldu yediremedim bir türlü yine armutla yoğurtla yedireyim dedim onu da yemedi mamayı içip uyudu mama içerek uyuyor bu arada eşimin hiç bir destek vermemesine ayrı bir sinir oluyorum orası ayrı yıpratıyor beni bir sıkıntısı da yok ama 6 aylıktan ek gıdadan beri bu sorunları yaşıyoruz yediği 3 şey var bulgur pirinç makarna bunları pilav olursa yiyor çorba vs asla yok 🙅♀️ biraz dertleşmek istedim az önce baya sinir boşalması yaşadım ama ağlayarak kızım etkilenir diye başka odaya gidip gidip geldim çok zor umarım geçicidir bu durum inşallah düzelir löp löp yesin demiyorum ama 3 5 kaşık yemek bile yok 3 ay da 1 kilo almamış lütfen bana sabır için dua edin kendim de destek almayı düşünüyorum artık piskolojik olarak yıprandım baya ben gibi olanlar beni iyi anlar tek dileğim sabır diliyorum sabır.. 😢