meyo20
Sanırım aynı zamanda doğum yapmışız. Benim bebeğim de 12 günlük. 32. haftamda doğum yaptım ve bebeğimi bi kere bile emziremedim o yüzden hep sağdım. Her gün kuru dut, kuru kayısı, kuru incir bunları kaynatıp suyunu içtim. Kuru incir, hurma çok yedim hala yiyorum. Bol bol su içiyorum. Geçenlerde aynısı bana da olmuştu sütüm azalmış gibiydi bende böyle bir post açmıştım bana da işte senin bir gögüsünü sağarken diğerinden fışkırması lazım falan diyorlardı. Bebeğim yoğun bakımda diye yediklerime çok dikkat ediyordum gaz falan olmasın diye bana kiziyolardi yemek yemiyorsun tabi senin sütün gelmez falan diyorlardı seni o kadar iyi anlıyorum ki ama takma gerçekten bak yoksa üzülürsün strese girersin bebeğini düşün boşver. İlla ki gelir sıcak duş al, güzel yemek ye, moralini yüksek tut. Bestlak iç, doktorundan başka bir takviye iste süt arttırması için onlar da ise yarıyor. Bende işte azaldığında doktorumdan yazmasını istemiştim bana yazdığı şey iyi gelmişti çok şükür sonra toparladı sütüm kendini. Bir de daha çok yeniyiz ki daha 2 haftalık bile değiliz buna da şükür gelir o yüzden hiç korkma kimseyi de kafana takma boşver diyen istediğini desin sen kendine ve bebeğine odaklan 💐