caglanne Kizlar dikislerinizin acisi ne zamn gecti benim cok var baya yirtti bebek icerde de disarda da yuruyemiyorum daha dogum yapali 4 gun oldu ama baya aciyoo dayanmiyorum cocuguma bakamiyorum
ikiprensesbebiss caglanne daha cok yenisiniz 1 iki haftaya daha rahat edersiniz benim 40 a yakın düştü dikişler oturamıyordum hiçbir şekilde :/
-Kuzika- caglanne bol bol krem sür veya kantaron yağı. Kuru kaldikca daha çok acıtıyor. Her tuvaletten sonra guzelce temizle sonra kremle veya yağ sür. Daha rahat oturup kalkarsin