eminenurkalkan başka birine yazmıştım bu mesajı kopyalıyorum size de.
bu mesajı okuyunca yazmak istedim, belki altlarda yazan da olmuştur bilmiyorum. Silikon uç bebeğin çenesini yormaz, daha doğrusu bebek emecek ki; emdikçe çene kasları kuvvetlenecek. Hani sizin tabirinizle yorulması çene kasları için çok faydalı 🌸 bunun harici ben göğüs ucı hiç olmayan biriyim ve ben de silikon uçla emzirdim. Ve inanın kilo alımı gayet iyiydi. Uyuması ise çok normal, daha çok küçük. Siz mümkün olduğunda emerken çenesinin altını, ayağını falan dürtün uyanır🩷 ayrıca ben silikon uç harici 2.aydan sonra ara ara memeyi de teklif ettim zorlamadan ve tam 3.aydan sonra tamamen ucu bıraktı.
Ayrıca sağımla beslemeye çalıştıkça zamanla sütünüz azalabilir. Çünkü ne yazıkki makineler sütün %30unu falan anca sağıyor ama bebek o arkadaki yağlı sütü çok güzel çekiyor, silikon uçla bile. Ve şu an yeni doğum yaptığınız için sütünüz terbiye olmadığı için bol bol sağımda sütünüz gelir ama terbiye olunca sağımdaki miktarın azlığı canınızı sıkar ve ister istemez sütüm yetmiyor mu stresine girersiniz ve Allah korusun sütünüz azalır. Bırakın bebeğiniz ister uzun uzun, ister kısa kısa fark etmeksizin sizi emsin. Onlar aç kalınca zaten kıyameti koparıyorlar 🙈