ipek3435 Zzzehra___ bende büyüyebilen beşik istiyorum ikeada hiç bakmadım belki kullanan vardır burada bekleyeyim. Bir mobilyacıya sordum 17.000 istedi 15’e yapardı heralde ama karar veremedim
Zzzehra___ ipek3435 yok artık ya ne kadar pahalıymış öyle. İkeadaki 5500 ama işte nasıl bilemedim keşkenin bilen yazsa da aydınlansak🌸