Arkadaşlar 6,5 aylık bebeğim var. 5. Ayda tadımlara başladık. 15-20 gündür çorba ve karışımlar olarak devam ediyorum. Ama bir türlü bir yemek uyduramıyorum her gün ne yapsam ne yedirsem diye tarif bulmaya çalışıyorum. Takip ettiğiniz İnstagram, okuduğunuz kitap, yani tarif için bir kaynak var mı ya da siz yaptıklarınızı benimle paylaşır mısınız?
Her gün irmik, pirinç unu, yulaf unu vermek istemiyorum ara da bir tabi muhallebi gibi yapıyorum ama her gün kullanmak boşa kilo aldırmak gibi geliyor doğru mu bilmiyorum tabi ama.