mom_of_two Kızım 16 aylık boğazları iltihap olmuş antibiyotik verdi doktor ama asla ilaclarini icmek istemiyor zorunla içiriyorum 😩bir tek benmi zorlanıyorum bu konuda acaba 😖 ilac saati gelicek diye korkuyorum artık
Gamzosgamzos mom_of_two benim büyük kızım icmiyordu icersede kusuyordu 3 yaşına kadar ilaç iciremedim ateşi çıkınca fitil enfeksiyon durumlarında iğne oluyordu en son 3 yaşında penisilin iğne olmak zorunda kaldı şimdi kendisi doktora gider gitmez ilaç verin diyor 😂🤦
bizdejantikizlardik mom_of_two Aynı sebepten antibiyotik kullanıyoruz bizde. Enjektörle kaşığa minik minik koyup binbir türlü şebeklik yaparak içiriyorum🥹
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Doğduğundan beri ilaçları var şuan 3yasında. Bazı zamanlar o kadar inatlaşıyor ki asla içmek istemiyor. Önce ben içer gibi yapıyorum, sıra bende, sıra sende diyereketen beraber içiyoruz.