Merhaba güzel anneler kızım on buçuk aylık yeni yeni emekleme pozisyonuna girmeye çalışıyor ama ağlıyor sürekli acı çekiyor gibi çok üzülüyorum normal mi bu? Yani sizin bebişleriniz de ilk emekleme aşamasında ağlıyorlar mıydı ? Yüzü koyun yatmayı da hiç sevmiyor her öyle bıraktığımda hemen ağlamaya başlar ben de dayanamayıp düzeltiyordum hemen. Sırt kasları mı gelşmedi acaba oturmaya başladıktan sonra hep oturur pozisyonda durdu çünkü. Lütfen bilgisi olan yardımcı olsun