busratrnn 2 taneden fazla vermiştir, tıka basa doyurmuştur çocuk o yüzden uyumuştur. Bunun sayesinde uyuyor diye düşünüp cici bebe vermeye başlamayın çünkü şeker deposu, asla sağlıklı değil. Süt ve mama ile devam edin, o aydaki bir bebeğin devamlı uyanması, zor uyuması normal yani bir de.