Selam kızlar bebeğim asla evden başka bir yerde uyumuyor uyusa da çook zor kaç saat onunla uğraşıyorum gittiğime de pişman oluyorum bu arada bebeğim 6 buçuk aylık. Bayramda da eşimin ailesine kendi aileme vs gidicem şimdikten düşünüyorum hep nasıl uyuyacak oralarda diye uyumayınca da aşırı huysuz oluyor ağlıyor susmuyor. Ne yapabilirim sizce. Gitmeden daha stres oldum 😭😭😭