Merhabalar 5.5 aylık oğlum var 3 ayından beri huzursuz bağırsak sindirim sıkıntımız vardı şuan biraz olsun hafifledi doktor özel mama yazdı bize evolvıa rp 1 kullanıyoruz alerji testi yaptı kanda çıkmadı bu alerji olup olmadığı kesin değil dedi benim sorum şu şimdi bebeğimin alerjisi var mı yok mu bilmiyoruz mamada aşırı pahalı sadece mama ile besleniyor 3 günde 1 kutu bitiyor normal mamalara dönsem sıkıntı olur mu acaba bize bebelac gold kullanıyorduk özel mamada önce