solmazcan Merhaba, bizde aynı durumdayız bizimde 3.ayın sonunda başladı 4buçuk aylık olmak üzereyiz. Hâlâ devam ediyor, çok üzülüyorum. Bir de sütüm azdı daha da azaldı. Sağmaya başladım. İnşallah en kısa sürede düzelir. Bizde de emzik var emziği de mi bıraksak? Ayrıca memeyi reddeden birine sürekli sık sık emzir denilmesini hiç anlamıyorum. Almıyo kendinide benide ter içinde bırakıyor. Aç bırakmak çare midir? Sizinki mesela sadece anne sütüyle besleniyor öyleyken memeyi reddediyor benimki bir de mama alıyor. Biberon değiştireyim dedim ama fayda etmez mi ki?