kızlar kulağımı ağrıyor anlamadım içine bakıyorum akıntı yok ama eli kulağında iki üç gecedir uykusundan ağlayarak uyanıyor hastaneye götüreceğim ama oralar virüs yeri götürmeyi düşünüyorum tabi böyle giderse ve ishal gibi de bezleri hep hastanede kan falan mı alınır ? süreci yaşayanlar yazabilir mi