tunaaamom24_ 46 gün önce normal doğum yaptım, iki haftadan sonra sarı akıntıya dönmüştü ama dünden beri tekrar kanama olmaya başladı. Bu durumu yaşayan oldu mu daha ne kadar süre devam eder bu durum acaba ?
Seldandan tunaaamom24_ ben 52. Günde adet oldum bazıları 2 seneye yakın olmuyor. Demek ki hormonların hızlı düzeliyor bı doktora görün yine de ne olur ne olmaz. Belki başka türlü bı kanama da olabilir
tunaaamom24_ Seldandan bayram bitimine kadar takip edeyim , sonrasında kontrole gideyim. Muhtemelen dediğiniz gibi duruyor, inşallah başka bir şey yoktur.
tunaaamom24_ Seldandan aynen üç gündür geçmedi, ama normal adet dönemi kadar yoğun değil ilk olduğu icin mi acaba
Bnsu14 tunaaamom24_ artı emzirme de oldugu icin hormonlarınız tepe taklak yeni düzene alışma surecinde normaldir canm akışına bırak bir sure
Seldandan tunaaamom24_ doğurduğumdan beri o konuda bı istikrar sağlamadı sevgili rahmim 😄 bazek çok az bazen gereğinden fazla kanama oluyor