Kızlar bebeğim 4 aylık doğduğundan beri hep çok kusan bir bebek nereye hangi doktora götürdüysem gaz sebepli diyor filmler usgler çekildi çok şükür bişey yoktu ama bebeğim hiçbir zaman öyle gaz sancısı çeken ağlayan bi bebek olmadı yine de gaz damlası ve probiyotik kullanıyoruz ama şu son 2 gündür kusması feci şekilde arttı yani arka arkaya 6-7 defa kusuyor önceden mama yiyince çok kusmazdı emince kusardı bu iki gündür ikisinde de kusuyor napacağımı şaşırdım bi huzursuzluğu yok ishali ateşi yok doktora götürmesem yine gaz diyip geri gönderecekler valla napcağımı şaşırdım çocuk alttan üstten çıkarıyor gazını bu kusma nedir neden dönem dönem böyle artıyor anlamadım biraz uzun oldu ama bilen başına gelen nolur bi akıl versinnnn😞