10 aylik olmak uzereyiz eskiden cok yapmazdi ama simdi surekli kendini kasıyor,ve ayaklarini havaya dikerek veya uzanirken yay gibi oluyor. Elinde bir sey olduğunda kasildigini farkettim ve ellerini bos biraksamda o ellerini tutup gene kendini kasmayi basariyor. Bu durumu yasayan var mi? 