Merhabalar kızlar ben doğumdan önce düzenli olarak adet gördüm fakat çok ağrılı ve uzun sürerdi toplam 7 gün 4 ay önce sezeryan oldm lohusalığım geçti 1 ay içinde adet gördüm çok aşırı sancılıydı fakat kanamam azdı ama 2. Gördm adetimde sanki doğum yapmış gibiydi şimdi yine görüyorm ve çok acayıp bi sancılı görüyorum 😑😑😑 başına gelen varmı normal mi