Mtzzeynep Damla81 çok su içtiniz mi ondan da olabilir belki. Siz yine de bu geceyi de değerlendirin boş geçmeyin 🙈
canocan231_ Damla81 adet bitimin ilk gününde teste başladım 4. Günüm 2 koyu tam çizgi çıktı o günü jel ile birlikte değerlendirdim sabahı tekrar ovulasyon testi yaptım rengi açılmıştı koyuluğu gitmişti zaten en fazla yumurta 24 saat canlı kalıyor
canocan231_ Damla81 evet onu söylemeyi unuttum bugünde jel kullanın bende garanti olsun diye kullanmıştım çok şükür işe yaradı ve benim 3 yıldır çocuğum olmuyordu ♥️
Damla81 canocan231_ benim birtane kızım var 2,5 yaşında 1 seneden beri 2 ciyi istiyoruz ama olmuyor doktor bir sorun yok dedi herşey normal cıktı bide bunu deneyelim dedik
canocan231_ Damla81 benimde 1 oğlum var 3 yaşında tüp bebek tedavisi ile oldu ağustosta 2. Tüp için gidecektim ama bu testleri denedim çok şükür oldu
berfgen Damla81 günde bi defa yapmanız yeterli birkaç defa yapmanıza gerek yok yumurta çatladı mı 24 saat canlı kalıyor zaten hangi saatte yaparsanız yapın koyu görünür