fatma_erva canım ben sütü bir taşımlık kaynatıyorum. Sonra yoğurt yapacağım yapacağım kaba koyuyorum. 47 derece olmasına dikkat edelim. Eğer ki ölçecek derecenn yoksa serçe parmağını koy yedi saniye bekle yanmıyorsa parmağın olmuş demektir. Çok soğuk olmaması lazım sütün çok da sıcak olmaması lazım. Neyse İçine bir kaşık yoğurt koyup karıştırıyorum. Fırını 50°’de 5 dakika ısıtıyorum. Sonra sütü fırına yerleştiriyorum ve fırın kapağını kapatıyorum yedi 8 saat kesinlikle açmıyorum. Gün sonunda baktığımda olmuş oluyor zaten. Bu arada imkanın varsa Jersey süt al. Taş gibi oluyor yogurdu.