Alisasaf Kızlar memlekete bayram tatiline geldik dün tarlaya gitmis eşim bas parmağını yilan sokmuş küçükmüş baya ama şuan hastanede eli şişti ne yapsak doğal yöntemlerden ne iyi gelir bilgisi olan varmi
KaynanaYiyen Tombikdonerartikcokpahali aşkım o bi tek dizilerde oluyor. Tarkan yapardı, ölmezdi pzvnk. Ama o onca kurşuna da ölmedi öyle düşün. Skksskks
Yorgunbebek Tombikdonerartikcokpahali emmek çok tehlikeli bir işlem ilk yardım eğitimi alım turnike yapılıp olan bölgede kan akışı yavaşlatılmalı sadece
Alisasaf Doktorlar tam tersi müdahale edilmemesi gerektiğini söylemiş bizde öyle yaptık ama yanlış yapmışız
Berilsmom13 Alisasaf evet müdahale edilmemeli kesinlikle. Soğuk su ile yıkanmalı ovulmamalı dokunulmamalı bölgeye
Defnem36 Alisasaf Benim bi akrabama sokmuştu hemde sokan çok zehirliydi onlar hemen pis kanı çekmişlerdi çeken kişide tabi etkilenmidlşti tabi ikiside sonra iyi oldu belki yanlış müdahale edildiği için dr çok önermiyorlar
Tombikdonerartikcokpahali sahrabalam2 o işin esprisi diyelim 🤔😂 sanmıyorum ben de filmlerde gördüm zaten
GezginPaNDa sahrabalam2 sakin denemeyin sadece filmlerde oluyor çünkü:) Zehiri direk ağız bogaz yoluna aldığınızı düşünsenize bogaz şişer ve solunum durur , Allah korusun Türk filmleri işte
Yorgunbebek Alisasaf doğal yöntemler çözüm değil soğuk uygulama yapılabilir sadece hastaneye gitmişsiniz zaten