nurrr126 Benim kızımda öyleydi ne emzik tutardı ne biberon. Almadığım model kalmadı. 4 aya girdiğimizde atak yaşamadık çok şükür ama yapışık ikiz gibiydik. Aç olmadığı halde sürekli meme istiyordu yoksa susmazdı. Sürekli emdiği için de olmayan gaz sorunlarımız başlamıştı. Nereye gitsem burnumdan gelirdi markete bile çıkamazdım. 4. aya girdiğimiz 3. gün gece uyandı yine aranıyor, emziğini belki bir ümit tutar diye hep baş ucumda tuttum, artık dayanamadım karanlıkta ağlayınca emziği verdim ağzına yavaş yavaş tuttu. Allah’ım sana şükürler olsun dedim. Baktım potansiyel oluşmaya başladı ertesi gün gündüz bu sefer şerbetli su yaptım bir batırdım iki üç derken emziğe tamamen alıştı artık. Bugün tam 5 aylık olduk ve ben son 1 aydır artık her yere gidebiliyorum çok şükür. Kendimi ev hapsinde hissediyordum. Hayatım ilk 4 ay dört duvar arasında geçti. Ama son 1 aydır o kadar sosyalim ki kızımda dışarıya iyice alıştı. Özellikle ağaçları ve arabaları çok sevdi 😊