

Merhaba arkadaşlar bu 2. Şişimiz ilk şişede böyle bir sorun görmedim yada ben mi farketmedim bilmiyorum o şişeyi çalkalamadan veriyordum bunu çalkalayarak veriyorum ondan ayırt edemedim .bu şişe henüz yarı olmadı bile ama içinde sanki şeker taneleri var nasıl tatlı şekerleniz böyle tanecik tanecik şeker olursa bu damlada öyle normal mi bu yoksa damla bozuldu mu sizce kaşığı çektim aynı o şekilde içindede pütür pütür var