Tombikdonerartikcokpahali Bayrama geldim hanımlar elimde iki paket 3 ve 3 numara bez var . İki tanesi 50 TL
agzimizintadikacmasin Tombikdonerartikcokpahali üstte kalsın evy baby kızıma kullanmıştım gğzel bir bez👍 molfix e göre kalıbı bir tık küçük 1 no kullanan anneler de alsın bence kaçırmasınlar
Tombikdonerartikcokpahali agzimizintadikacmasin çok teşekkür ederim. Evet ben hiç kullanmadım anneme gelmiş bezler 😂 dedim belki ihtiyacı olan birileri olur bizimkiler koca dana oldu
agzimizintadikacmasin Tombikdonerartikcokpahali gardırops koy bu fiyata kimse kaçırmaz ben çok bez sattım ordan🔥🔥🔥
Tombikdonerartikcokpahali agzimizintadikacmasin ya aklıma soktun akşam akşam adamın en son felç geçirmiş hali geliyor gözümün önüne 😂😂
Tombikdonerartikcokpahali agzimizintadikacmasin ya açıkçası elim hiç bu işlere gitmiyor buradan alan olursa veririm zoruma gidiyor 😂 iki bebek olunca bir de extra zor oluyor
agzimizintadikacmasin Tombikdonerartikcokpahali tövbe bismillah deme öyle şeyler ağzımızın tadı kaçmasın😁😁🤣