Merhaba kızlar bebeğim 34 günlük. Kolik olduğuna artık emin oldum çünkü akşam 5.30 6 dan sonra hep huzursuz hep ağlıyor gazı çıksa da karnı tok altı temiz olsa da ağlıyor hoplata zıplata oyalıyoruz 10 11 de uykuya geçiyor bir daha sabaha kadar emme bez dışında uyuyor güzel. Geçen hafta salı çarşamba ve perşembe sabah 8 gibi kalkıp gece 10 lara kadar katılırcasına ağlıyordu toplam 1-2 saat uyuyordu gün içinde. Cuma cumartesi normaldi. Dün yine aynı şekilde tüm gün 2 saat falan uyudu hep ağladı. Bugün yine iyi gibi uyuyor şuan çok şükür. Ataktandır dedik ama artık umarım bitmiştir çok yoruldum psikolojik olarak. Kolikliğine alıştık en azından akşam 6-10 arası sürüyor. Var mı böyle olanlar