curlymomms kizlar oglum 4 aylik 2-3 saatte bir 120 cc iciyor mama icinde demir ve d vit var ekstra vermelimiyim dr ver dedi fakat bıngıldagı erken kapandi ben hem mama icindeki hem distan verdigim d vitamininden oldugunu dusunuyorum cunku saglik ocagi hemsiresi d vitaminini birak 6. ayda devam edersin dedi siz ne yapiyorsunuzzz her kafadan ayri ses cikiyor kime guvenecegimi bilemedim
Deletedmom_112 curlymomms kızım mama kullanıyordu, d vitaminide veriyorduk, 1 yaşından sonra d vitamini bıraktım ama 1,5 yaş civarında mama kullandığı halde tahlillerde d vitamini çok düşük çıkmıştı, sadece mama ile karşılanacağını düşünmüyorum.
zumrasmom_ curlymomms instagramda dr osman gönülal var yanlış hatırlamıyorsamsa sadece mama ile beslenen bebek günlük 500 600 cc mama içiyorsa gerek yok demişti ama emin değikim sizde bir bakın sayfasına pazartesi günleri soru sormak için kutucuk bırakıyor hikayesine
Ucansupurge curlymomms dr ver dedi Bence bu bilgi yeterli. Takibini yapan doktoru dinlemek gerekiyor diye düşünüyorum 😳
Yazmelegi_ curlymomms bize hem doktorumuz hem ebe devam demişti sonuçlara bakana kadar kullanırız dediler sonuçlarına da ne zaman bakılır bilmiyorum
Yazmelegi_ curlymomms duyduğum kadarıyla d vitamini kullanmayanların erken kapanıyormuş ama doğruluk payı nedir bilmiyorum
curlymomms Ucansupurge tabiki oyle ama bıngıldak erken kapaninca korktum , cevremde kapanan bebeklere doktorlari da birak demis, inanin her doktor farkli konusunca insan bebegi hakkinda ne yapacagini sasiriyor
MinikPandam_ curlymomms bence böyle şeyleri ebeye değil çocuk doktoruna sor. biz mama kullandık ama doğduğundan beri d vitamini kullaniyor. 4. Aydan 1 yaşına kadar da demir kullandık
Ucansupurge curlymomms Çok haklısınız o zaman bir başka doktordan mutlaka görüş alın önemli bir durum gerçekten.
sibelssc curlymomms bizde benzer durumlar karşılaştık,8.ay tahlilerde d vitamini ve ca değerleri çok yüksek çıkmıştı sonra d vitamini.dr kesin dedi kestik ca ( kalsiyum) değerleri normale döndü. Sonra 1 yaşından itibaren yine d vitamini önerdi ama 400 luk uniteden ondan şimdi kullanıyoruz şuan 13 aylik . Bizimde bingildak erken kapanmıştı. Yine danışın ama 500 cc den fazla mama aliyisa 1 yasa kadar pek gerekli değil d vtm.
curlymomms sibelssc 500 u geciyor ya , o kadar tuhafki net bir sey soylememeleri … gercekten saglik bu ya