mrsatsy yok geç kalmamışsınız, yani ne kadar erken yapılırsa o kadar erken korumaya başlıyor tabi ama biz de 6 aydan sonra tercih etmiştik. 7-9-13. Ayda bexsero, 8-13. Ayda nimenrix yapıldı. Sizin de 6 ay - 1 yaş arası başlayacağı için doz sayısı bizimki gibi olur diye düşünüyorum ama hangi ayda olacağını doktorunuZ planlayacak tabi.