Lastsummerr Oturma odama alacağım kullananlar var mı? Ütü istiyor mu? Çok kirisiyor mu? Nasıl yıkıyorsunuz? Veya hangi perdeyi önerirsiniz kullanış açısından. Önerilerinizi bekliyorum :)
Mlk026 Lastsummerr benim keten diye geçiyor perdem görüntü keren gibi ama normal tül hiç kırışmıyor yıka as çok kullanışlı taç markası.
Cicektebenimcicekligunlerde Lastsummerr üstte kalsın.🌸 Perdem değil ama koltuklarim keten su dökülse iz kalıyor. Ömrüm onu silmekte geçti.🤦🏻😄 11sene oldu eskimiyor da.. Perde de nasıl olur bilemedim.
Glcntna Lastsummerr benim keten çok memnunum çokta seviyorum ütü vs hiç bişi gerektirmiyor bide sağlam hemen yırtılma vs olmuyor
Hlalhlalhlal Lastsummerr keten yaptırdım,yıkadım astım ütü falan istemiyor kullanımı rahat,görüntüsü şık
Lastsummerr Girmeyi unutusum bide dedim bir sürü kişi yazmıştır diye girdim baktım ben şok üzdünüz beni 😂
Bilinmez Cicektebenimcicekligunlerde koltuklarınızı nasıl siliyorsunuz benimde keten çok leke bırakıyor bide gri
Lastsummerr Cicektebenimcicekligunlerde Çok kötü dediler kullananlar ya. Çok kiristigini ütü istediğini söylediler hep. Kararsız kaldım.
Lastsummerr Hlalhlalhlal Çok güzel görünüyor bende çok beğendim. Ama bazı kullananlar çok zor olduğunu söyledi
Cicektebenimcicekligunlerde Bilinmez 2 3 defa bulaşık tableti eritip sildim yıpratıyor sanki zor arınıyor. Arap sabunuyla siliyorum artık güzle temizliyor.🙂🌸
Cicektebenimcicekligunlerde Lastsummerr keten ve bambudan uzak dur canım görünüşü çok güzel ama hassas temizliği zor zengin işi onlar😂 bize 10 sene gidecek lazım 😄