cansukucuk biz de aynı , öksürük bir türlü geçmiyor 18-20 gün oldu , klamer kullandık 3 gün, ama etki etmedi , tekrar doktora gittiğimizde öksürük için olmaz dedi bize başka doktor ve augumentin yazdı üst solunum enfeksiyonu için ama onu kullandığımda bebeğimin vücudu alerji oldu, hemen kestik
Şu an iğneye başladık , paralelinde tam hızla corteir ve ventolin kullanıyoruz
Bu arada kanı temiz çok şükür ama ciğerinde 2 nokta vardı