smkzn003 emzirme harici biberon istemiyor içmiyor kesinlikle o yüzden sağım yapamıyorum sütümü arttırmak için sağım yapayım diyorum ama ondan da sütlerim hep boşa gidecek , damla felan da kullanamıyorum alerji diyetisyeni ile görüşüp o şekilde ilerliyoruz o şekilde devam ediyor çok zorlu bşr süreç bende deneyeyim yeşil mercimek felan oysa ki her kahvaltı vs sürekli yeşillik yiyorum benim de göğüslerim küçük çişli bez sayısı iyi sadece bir göğüsümde süt daha az benim de 🥹