Merhaba kızlar. Ben emzirmeyi sonlandırmak istiyorum. Çok yıprandım artık. Tadını cikaramiyorum anın. Çok bağımlı oldu kızım. Aslında istemiyordum sonlandırmak ama acaip bağımlı. Gece uykuları çok bölünüyor. Emmeden uykuya donemiyor. Hatta bazen gogsumden çektiğim an tekrar uyaniyo. Alternatif olarak emzik veriyorum hemen firlatiyo anlayıp uykulu haliyle bile. Belim tutuluyo artık. Gündüzleri de mesela oturayım hemen üzerimi actiriyo. İzin versem 15 saat emer. 🤦aslında gogsum onun en güvenli yeri, orda sakinlesiyor sadece. İnanın bu kadar bağımlı olmasa sonlandırmak istemezdim. 15 aylık çok erken evet. Ama yasladım yemin ederim .
Sonlandıran arkadaşlar nasıl bir yol izledi. Onda travma bırakmadan ve aglatmadan sonlandırmam mümkün mü sizce