saricivcivinannesi Bir kutuyu bitirdim 7 gün bekledim bugün 8. Gün diğer kutuya başladım ama adetimin 4. Günü bugün ilk başladığımda adetin 1. Günü kullanmıştım doğru mu kullandım bide her ay böylemi devam ediyor adet olsamda olmasamda 8. Gün yeni kutuyamı başlayacağım
beybiliko saricivcivinannesi kullandığınız hapını adı nedir, eğer 21 tane hap içeren bir ilaçla doğru şekilde kullanmışsınız, 21 gün içip 7 gün ara veriyorsunuz, o süreçte genelde adet oluyorsunuz, 8. gün adet olsun olmasın yeni kutuya başlıyorsunuz
saricivcivinannesi Poyrazsmomm hayır danıştım tabiki doktorum verdi polikistik overim vardı ama 1 aylık süreci anlattı devamıda mı aynı şekilde diye sordum
saricivcivinannesi beybiliko diane kullanıyordum 1 kutu bitti 7 gün ara verdim desolete başladım evet 21 tane olandan her ay mı bu şekilde kullanacağım